Alla inlägg under april 2011

Av randon - 22 april 2011 01:58

Har kommit tillbacka från gävle och har precis kollat klart på transformes 1 & 2 xD

Är dessutom skittrött.

*GÄSPAR DEMONSTRERANDE*

Ska gå och lägga mig nu och så imorgon gör jag en nogran updatering. Säger inte så mycket mer än att jag lyckades bli kär två gånger och få mitt hjärta krossat en gång under den korta tid jag var borta O.o

Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig

GOD NATT


Av randon - 17 april 2011 01:12

Sitter och typ spelar spel med familjen och gäster och vi ska snart åka hem xD

Aja tänkte tala om för er korkade människor som inte fattat att det är LOOOV. Happy face X)

fast jag kommer vara upptagen hela lovet "/

För imorgon ska jag och Sofia ta våra kära kamror och åka ut och fota.

Och från måndag till tisdag ska jag, syrran och mor min, åka till en släkting i Gävle. Och från fredag till lördag ska våra släktingar hos pappa komma.

Det är typ bara måndag jag är ledig fast då kanske jag ska åka till stan med kompisar. Så det är fullt up i hela veckan. Hade hoppas på att ligga i soffan och kolla på teve hela dagarna och bara röra på mig när jag skulle byta film, men icke.

Dem andra börjar gnälla på mig att jag ska stänga av för vi ska typ åka nu.

Får se om jag orkar slänga in ett inlägg imorgon innan jag åker. Arrnars får det väl bli på kvällen eller någon annan gång.

Tjao, Tjao


P.s Glömde att säga att syrran fyllde år det är därför vi spelar spel mitt i natten ^^, så därför får du ett STORT grattis på bloggen.

GRATTIS SYSTERN MIN

Av randon - 14 april 2011 23:14

Imorgon är det freddag och efter skolan börjar PÅSKLOVET. Fett lycklig xD

Har inte gjort så mycket idag, var typ i skolan och så åkte jag hem med skoltaxin och så gick jag och la mig på gräsmattan och somnade, Bra sovvanor där -.-' 

Har precis nu kollat klart på Avtar "Den riktiga filmen" Alltså det är typ den vanliga filmen fast alla scener som dem klippte bort för dem inte fick plats är med. Är fett najs för den har mer detaljer och så fattar man mer. Pobblemet är  bara att den är as lång. Kommer nog inte orka se den fler gånger >.<

Ska iallfall gå och lägga mig snart. Är skit trött *GÄSPAR* och man ska tyvä  gå i skolan imorgon också. 

Så god night

Av randon - 13 april 2011 19:57

Vet inte vad jag ska skriva

O.o

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan alla Abbebarn, rullstoll, rullstoll hela dan. Haha alla i denna värld är Retard

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards