Alla inlägg under juni 2011

Av randon - 16 juni 2011 11:39

Har precis käka as guoooooooooooooda scones.

Dampar liote xD

Är iallfall fett happy för det är sommarlov, 2 långa månader utan skulan YYYYEEEEESS.

mEN NU dampar tati på msn -.-' Så jag måste väl GÅ och ta hand om stackars cp barnet >.<

bYE bYE


Av randon - 11 juni 2011 23:49

Håller typ på att somna när jag skriver det men kommer inte orka skriva imorrn så skriver nu

idag så stack jag iallfal in till stan med Sara och Sofia för att kolla på bio. Jag ville först se en skräckfilm som jag inte kommer ihåg namnet på, sen ville jag se kung fu panda2 men vart nedröstad på gångerna *sad face*  >.<

Så det vart piarets of carribens 4. Den var ganska okej lite överdriven ibland och inte spec. mkt 3D. Men jag diggar sjöjungfruna xD

Sen så möte jag upp familjen vid havet och så satt vid där och käkade.

Tog första doppet i havet också och det var svinkallt. Har fortfarande blåa läppar xD

För tillfälet så spelar jag lite och får ständigt uppdatering på filmen Sara kollar på O.o

Ska försöka lägga mig snart arnnars kommer jag somna på tagentbordet.

Men ska gå nu iallfall

Bye bye

Av randon - 8 juni 2011 17:43

Hallueö

Sitter och käkar snabbmakroner, och skriver mystiska komenter till tatis . Shysssss *Pekar med fingret framför munnen*

Hon får inget veta. xD

Ska iallfall dra till skolan snart för vi har kvällsshow med typ våran konsert eller vad det nu är. Orkar Igentligen göra det men jag måste eftersom jag hjälper till med ljuset "/

Ska gå nu så att jag hinner

TRALALALALALALA

HEJ DÅ

Av randon - 2 juni 2011 11:03

Håller på att bli förkyld och det är precis början på vår 5dagars lov. Så ja, jag är gaska arg. Speciellt för jag ska iväg imorrn och förmodligen på lördag och kanske söndag också. så hela den är dagen kommer väl gå ut på tt jag ska bli frisk,antar att det blir ute i solen me glass och te x)

Igår var jag väl iallafall på en studentfest och det var väl kul förutom att alla ranglade omkring as fulla på slutet. Nej kanske inte ska överdriva så mycket xD men dem var väl inte helt nykra. Men det var väldigt ruligt iallafall och våra samtals ämne vart fett werd på slutet. Några av dem handlarde om megamuttan och vad genomsnittet var för att ha sex i hela sitt liv. Haha, välkommen tll min knäppa familj och våra vänner  xD

Ska gå ut och njuta av solen nu men kanske skriver ikväll.

Bye bye

Presentation


Hejsan alla Abbebarn, rullstoll, rullstoll hela dan. Haha alla i denna värld är Retard

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards