Alla inlägg den 10 maj 2011

Av randon - 10 maj 2011 21:56

Jag och min låtsas mamma sotter och har typ fotspa nu och det är fettttttttt skönt.

Har as många sprickor i mina fossingar så Yea i need it.

Idag har det varit en as soft dag. Våran NO lärare är fett flummig så istället för att åka till nicksta så åkte vi till rudan och fick göra vad vi vill och typ åka hemm om en timme om vi ville. Så jag var där med några från våran klass och Doppade mig faktiskt i vattnet *fett stolt*

Sen så gick jag, Tati, Sofia och Jossan till handen och var där och kollade på lite byxor innan Jossan och Sofia went home och jag och tati gick tillbacka till Rudan. Och när vi var vid bryggan och doppade oss så var det typ två peddokillar som försökte snacka med oss och glodde på oss hela tiden, säkert samuels bästa kompisarr O.o

Så var vi där  ett par timmar och låg och solade och badade innan vi också stack hemm. Typ lite kortfattade om dagen.

Ska åter gå till mina små fouösingar nu.

tJAO Tjao


Presentation


Hejsan alla Abbebarn, rullstoll, rullstoll hela dan. Haha alla i denna värld är Retard

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards