Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av randon - 12 oktober 2011 21:42

Nu har jag varit ute och skrikit min desperation, dunkad huvudet i vägen och även gråtiti en skvätt för mitt kommande IG. Känner hur alla (Tatis och Saras språk som bettyder två personer) ni bryr sönder er, och för det tackar jag er. Ska iallafall ner och halsa halva gräddpaketet innan jag återtar försöket med sara hjälp att få ett G.


Trur nu att det här blir det sista inlägget, så ni kan andas ut....

Av randon - 12 oktober 2011 21:13

Är fett trött och orkar verkligen inte plugga till No provet. Har ändå ingen bok så jag kommer ju ingen vart, till och med mitt antckningsblock e borta -.-''

Vet att i detta nu, så har två flickor vid namn Sara och Tati en Dampattack, för att jag inte lagt ut vissa bilder på bloggen, men örkar inte. Jag måste trots allt låtsas plugga lite för mitt samvetes skull. Har ju haft både Matteprov, SOprov, franska läxförhör och ett kommande NO prov och jag har ärligt inte pluggat att en skit.

Och jag vet att jag skulle kunna plugga mer och som förtjänst ett högre betyg men e så lat att jag inte orkar och får istället IG i allt, så ja mitt smavete mår ganska pisst nu.

Förmodligen så borde det här varit ett legendariskt inlägg eftersom det är typ det första på en miljon år men inte ens det orkar jag fira. Isället ska jag deprimerad gå ut och skrika ut min sorg innan jag går in och kör huvudet i vägen.

Bye bye, lovar att hälsa vägen från er.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan alla Abbebarn, rullstoll, rullstoll hela dan. Haha alla i denna värld är Retard

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards