Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av randon - 30 oktober 2011 12:37

HAI

Har efter en ganska lång process ändå bestämt mg för att förlåta min dator för att den raderad mitt otroligt långa och fina inlägg. Men om den gör det än gång till gå finnas det än risk att den kommer hälsa på det hårda trägolvet.

Men har viktagare saker att berätta om, som t.ex att det är HALLOWEN . Hallowen = En av de bästa högtiderna.

Så ja, jag är ganska glad x) Och för att fira HALLOWEN på bästa sätt så ska jag gå hederliga bus eller godis. För vad kan vad bättre än att få busa så mkt man vill utan att få skit på det? Godiset är ju bara ett plus.

Jag ska iallfall tillsammans med sara sätta skräck i lilla västerhaninge, inte en utan två dagar. *BIG Happyface*

Kommer inte orkar klä ut mig så mycket för att jag är lat så jag ska bara ha en snygg mask och svarta kläder. Men det viktigste är ju att ingen känner igen. För vill ha samtal hemm från något surgubbe bara för att vi har äggat hans hus -.-Ska ner och hallowen pynta lite men kommer att göra ett till inlägg sen, där det kommer formodlgen bli en bildbomb av alla bilder som jag kommer att ladda över.

Bye bye



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan alla Abbebarn, rullstoll, rullstoll hela dan. Haha alla i denna värld är Retard

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards